3 چالش پیش روی مدیر تیم خدمات مشتریان (مدیر تیم پشتیبانی مشتریان) که CRM به حل آن پرداخته

3 چالش پیش روی مدیر تیم خدمات مشتریان (مدیر تیم پشتیبانی مشتریان) که CRM به حل آن پرداخته

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

مدیر تیم پشتیبانی بودن بدین معناست که هر روز فشار و استرس زیادی را تحمل کنید و البته با چالش های مختلفی روبرو شوید. هر روز باید تیم پشتیبانی مشتریان کسب و کار خود را برای ارائه بهترین تجربه خدمات به مشتری ها تشویق کنید. مدیر تیم پشتیبانی مشتری باید به طور مداوم فعالیت های تیم خود را به طور دقیق ملاحظه کند و با تکرار آموزش های پشتیبانی اطمینان حاصل کند که اعضای تیم پشتیبانی مشتری با تمام توانایی و پتانسیل خود کار می کنند. مدیر تیم خدمات مشتریان به طور مداوم باید به تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات برای بهبود و یا طراحی مجدد روند کار به منظور تجربه بهتر مشتریان بپردازد؛ که البته در نهایت منجر به رضایت مشتریان می گردد. به عنوان مدیر پشتیبانی باید با مشتریان نا امید از طریق تماس و ایمیل های تکراری مواجه شوید. بنابراین باید استراتژی هایی جهت مواجه با این چالش ها و مشکلات بیشتر که شما و تیم پشتیبانی هر روز با آن سر و کار دارید تبیین کنید.

فرصت فروش

استفاده از تکنولوژی های مناسبی مانند نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما جهت حل این چالش ها و حل مشکلات مشتری های کسب و کار کمک می کند. با نرم افزار اتوماسیون CRM پونه قادر خواهید بود که کلیه سیستم خدمات مشتریان از ایجاد اتوماتیک یک مورد تا حل و رفع مشکل مورد مورد نظر را ساده کنید. از آنجا که  CRM پونه به عنوان یک مخزن مرکزی برای تمام داده های مرتبط با مشتری عمل می کند، کارمندان تیم پشتیبانی شما همیشه آماده پاسخگویی به درخواست های مشتری های کسب و کار هستند. با کمک CRM پونه اطمینان حاصل کنید که درخواست های مشتریان به سرعت پاسخ داده می شود و به طور منظم عملکرد تیم پشتیبانی کسب و کار خود را با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پونه بررسی کنید.

در ادامه به بررسی 3 چالش در ارائه خدمات به مشتریان می پردازیم که نرم افزار اتوماسیون CRM پونه برای حل آن به کمک کسب و کار ها و مدیر تیم خدمات مشتریان آمده!

CRM رایگان

چالش اول : ساده کردن تجربه مشتریان در برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی کسب و کار از طرق مختلف با استفاده از CRM پونه

امروزه مشتریان از راه های مختلفی مانند ایمیل، تماس تلفنی، گفتگوی آنلاین(چت) و شبکه های اجتماعی با کسب و کار ارتباط برقرار می کنند. یک تحقیق انجام شده نشان می دهد که 75 درصد از مشتریان اگر از راه ارتباطی اول پاسخ مناسب و رضایت بخش را دریافت نکنند، به سراغ راه دوم می روند. هنگامی که یک مشتری از یکی از راه های ارتباطی با کسب و کار ارتباط برقرارمی کند، نرم افزار CRM پونه به صورت خودکار این ارتباط و مشکل مربوطه را ثبت می کند. تمامی این ارتباطات به یک گروه یعنی تیم پشتیبانی مشتریان ارجاع داده می شود. تیم پشتیبانی در هنگام برقراری ارتباط با هر مشتری این امکان را دارند که با کمک CRM پونه به تمامی ارتباطات و تعاملات قبلی کسب و کار با مشتری دسترسی داشته باشند.

قیف فروش

چالش دوم : بررسی و اندازه گیری رضایت مشتری ها و شناسایی شکاف موجود در روند ارتباط مشتریان با کسب و کار به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پونه 

بررسی بازخورد مشتریان برای شناخت سطح پشتیبانی که مشتریان شما از کسب و کار شما انتظار دارند بسیار مهم است. تحقیق انجام گرفته در یک سازمان نشان می دهد که 80 درصد از مشتریان از خدمات پشتیبانی رضایت دارند. این مسئله نشان دهنده اهمیت بررسی بازخورد مشتریان کسب و کار است؛ که البته باید از این اطلاعات برای تعیین معیار خدمات مشتری و بهبود تجربه مشتری که منجر به رضایت مشتری می گردد، استفاده کرد.

لوله فروش

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پونه این امکان را فراهم می آورد که روند رفع مشکلی که مشتری بیان کرده است، برای وی ارسال گردد؛ که در این صورت می توانید از مشتری درخواست کنید که در نظرسنجی برای بررسی رضایت مشتریان شرکت کند. نظرسنجی انجام گرفته برای بررسی رضایت مشتریان این امکان را فراهم می آورد که در صورت تعجب، ناراحتی یا احساس خنثی در مورد تعاملات با تیم پشتیبانی خود، آن ها را ابراز کنند. اگر مشتری از تعامل با کسب و کار احساس نارضایتی و یا ناراحتی دارد مهم است که به عنوان مدیر تیم خدمات مشتریان دلیل این ناراحتی را متوجه شوید. با استفاده از این نظرسنجی ها شما می توانید اقدامات لازم را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان مجددا به همان تجربه بد را نخواهند داشت. در این راه CRM پونه شما را تنها نمی گذارد و با در اختیار قرار دادن ویژگی های مختلف در درک علت این نارضایتی ها به شما کمک می کند.

حفظ مشتری

چالش سوم : ایجاد اعتماد مشتری با ارائه خدمات شفاف به مشتری با استفاده از CRM پونه

مطلع کردن مشتریان از پیشرفت مسائل مطرح شده در جلب اعتماد مشتریان بسیار مهم است. نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد که 89 درصد از مشتریانی که مسائل را گزارش می دهند انتظار شفافیت در مراحل انجام پیشرفته مسئله را دارند.

“پورتال مشتریان” نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پونه به مشتریان این امکان را می دهد که مسائل را الویت بندی کنند و هر مرحله از پیشرفت فرایند حل و فصل مسائل را پیگیری نمایند. در صورتی که تیم پشتیبانی ( خدمات مشتریان ) کسب و کار شما نیاز به اطلاعات بیشتری برای حل مسئله داشته باشد، مشتریان شما می توانند اطلاعات را در بخش نظرات ارائه دهند و اسناد مورد نیاز را برای حل و فصل سریع تر پرونده بارگذاری (آپلود) کنند. هنگامی که روند حل و فصل پرونده شفاف است، سؤظن های احتمالی مشتری ها کاهش پیدا می کند و این مسئله موجود افزایش اعتماد و رضایت مشتریان می گردد.

پس همین الان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را سفارش دهید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سفارش نرم افزار رایگان
2018-08-31T22:37:14+00:00