بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از بازاریابی پیامکی بهره ببریم؟

بازاریابی پیامکی چیست؟ چگونه با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از بازاریابی پیامکی بهره ببریم؟

پشتیبانی مشتریان

بازاریابی پیامکی یا بازاریابی از طریق پیام کوتاه (Text Messaging Marketing یا SMS Marketing) یکی از روش های رایج بازاریابی بیشتر کسب و کار ها در سال های اخیر است. این مدل به اس ام اس مارکتینگ نیز مشهور می باشد.

پشتیبانی

بازاریابی پیامکی در حقیقت ارسال پیام تبلیغاتی از طریق یک پیام نوشتاری (SMS) به مشتری و یا مشتریان کسب و کار است. به دلیل دسترسی گسترده افراد جامعه به تلفن همراه، بازاریابی پیامکی یکی از ابزارهای های مهم بازاریابی دیجیتال به حساب می آید.

پیام کوتاه جزء ابزار های بازاریابی است که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. 97 درصد بازاریابان در کشور آمریکا از بازاریابی پیامکی بهره می برند. دلیل این آمار بالا این است که احتمال خواندن یک پیام کوتاه تبلیغاتی توسط مخاطبین 98 درصد می باشد. چشمگیر بودن این آمار سندی بر اهمیت بازاریابی پیامکی است.

متنی را ارسال کنید که مخاطب منتظر خواندن آن باشد…

در بازاریابی پیامکی، متن پیام ارسالی نقش مهم و بسزایی دارد. متن ارسال شده باید کوتاه و واضح باشد. “واضح بودن” بدین معناست که هدف و نکته اصلی را بدون پیچیدگی بیان کند. در ارسال پیام به منظور بازاریابی پیامکی این نکته را مد نظر داشته باشید که تعداد کارکترایی که می توانید ارسال کنید محدود است! پس به کلمات توجه کنید. در صورتی که متن طولانی باشد در ارسال آن از لحاظ فنی نیز با مشکل روبرو می شوید. حتی امکان عدم دریافت از طرف مخاطب نیز زیاد می شود؛ و حتی با وجود دریافت، احتمال خواندن آن توسط مخاطب پایین است. و البته پیام طولانی در بازاریابی پیامکی هزینه بالایی به کسب و کار تحمیل می کند.

چون کسب و کار های زیادی از این شیوه بازاریابی استفاده می کنند…

مطمئن شوید که در زمینه بازاریابی پیامکی قوی عمل می کنید.

رشد پشتیبانی

زمان ارسال متن اهمیت دارد…

در بازاریابی پیامکی زمان ارسال پیام اهمیت دارد. ارسال زود و یا دیر پیام، بازاریابی پیامکی را با شکست مواجه می کند. بعد از ارسال پیام به مخاطب فرصت تصمیم گیری دهید و زمان مورد نیاز برای نشان دادن واکنش مناسب را در نظر بگیرید. و البته به تعداد دفعات ارسال پیام نیز توجه کنید. ارسال بیش از حد پیام از طرف کسب و کار آزار دهنده است و موجب سلب آرامش مشتریان و مخاطبان می گردد.

فروش

برای مخاطبان پیشنهاد جذابی ارائه دهید…

ارائه پشنهادهای و متنوع به مخاطبان نقش مهمی در بازاریابی پیامکی دارد. و البته پیشنهادی جدیدی ارائه دهید که از طریق بازاریابی ایمیلی و یا طرق دیگر بازاریابی ارائه نکرده اید. پیشنهاد های تکراری جذابیتی ندارند و بازاریابی پیامکی را با شکست مواجه می کنند.

و فراموش نکنید که…

به مشتریان و مخاطبان خود این امکان را بدهید که به دلخواه خود از لیست کمپین بازاریابی پیامکی کسب و کار شما حذف شوند.

CRM

بازاریابی پیامکی با نرم افزار مدریت ارتباط با مشتری (CRM) پونه

یکی از قابلیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پونه ارسال پیامک برای مشتری و یا مشتریان می باشد. با نرم افزار مدریت ارتباط با مشتری (CRM) پونه می توانید در قسمت “سرنخ های فروش” مخاطبین و یا مشتریان مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای آن ها پیام تبلیغاتی که ویژگی های گفته شده را داشته باشد، ارسال کنید. (طبق راهنمایی های موجود در عکس ها)

در قسمت اطلاعات شخصی هر مخاطب نیز این امکان ارسال پیام جهتبازاریابی پیامکی به راحتی در دسترس است. (طبق راهنمایی های موجود در عکس ها)

 

پس …

با نرم افزار مدریت ارتباط با مشتری (CRM) پونه به درستی از بازاریابی پیامکی برای رشد کسب و کار خود بهره ببرید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سفارش نرم افزار رایگان
2018-11-24T02:14:47+00:00