مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان چیست؟

مدیریت مشتریان این امکان را به شما‌ می‌دهد که از تمام اتفاقات و رویدادهایی که در سازمان‌تان رخ‌ می‌دهد آگاه شوید و بتوانید تماس‌ها ، جلسه و … را مدیریت کنید و مشتریان هم از جنس مشتری نهایی، مخاطب و هم مشتری‌یان سازمانی داشته‌باشید و تمام اطلاعات مورد نیاز برای مشتریانتان را مشاهده کنید.

مدیریت مشتریان ابزار، فرآیند یا استراتژی است که به کسب‌وکار شما کمک‌ می‌کند که به اطلاعات مشتری بهتر و منظم‌تر  دسترسی داشته‌ باشید.

اگر‌ می‌دانید که کسب‌وکار با دوامی ‌دارید ‌برای آینده نیاز به استراتژی دارید. شما اهداف درآمدی، فروش و … دارید و ‌می‌دانید که نیاز به، به‌روز بودن و داشتن اطلاعات قابل اطمینان دارید.

شما باید فرآیندهای بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش، نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و … را مدیریت کنید و ارتباط نزدیکی را با مشتری ایجاد کنید.

شما با مدیریت مشتریان‌ می‌توانید همه چیز را در یک مکان و یکجا مشاهده کنید. شما به سادگی علاقه‌مندی‌های مشتریان‌تان و حتی شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را اضافه کنید و بتوانید ارتباط بهتر و بیشتری با مشتریان خودتان داشته‌باشید.

شما در سیلی از مشتریان احتمالی و سرنخ‌های فروش به صورت موثر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه برد – برد با مشتری دست پیدا کنید و در صورت نیاز تاریخ و زمان بعدی پیگیری را مشخص کنید و هیچ مشتری را از دست ندهید.

قابلیت‌های نرم‌افزار برای شما:

  • مشاهده اطلاعات مخاطب و سازمان
  • مشاهده رویداد‌های پیش‌رو (تماس، جلسه و …)
  • قابیلت مشاهده پیش‌فاکتور و اطلاعات قبلی تقاضای مشتری
  • قابلیت فاکتور‌های قبلی مشتری و زدم فاکتور جدید
  • قابلیت نوشتن یادداشت برای هر مخاطب و سازمان
  • قابلیت مشاهده روش جذب مشتری
  • قابلیت مشاهده سابقه فعالیت مخاطب یا سازمان در شرکت شما
  • قابلیت داشتن مشتری‌یان نهایی و سازمانی (B2B – B2C)
  • قابلیت مشاهده اطلاعات مخاطب در موبایل به وسیله اپلیکیشن اندروید
  • قابلیت ثبت اسناد به کلیه فرمت‌ها برای مخاطبان و سازمان‌ها
  • قابلیت ثبت و ضبط مکالمات با مشتری
  • قابلیت ثبت بینهایت مخاطبان یک سازمان
  • قابلیت حذف، ویرایش تکی و گروهی
  • قابلیت گزارشگیری از هر سازمان و مخاطب و مشاهده فعالیت‌های انجام داده
  • قابلیت ثبت و آرشیوبندی ایمیل‌ها و اس‌ام‌اس‌های دریافتی
  • قابلیت تعریف پروژه برای هر مخاطب و سازمان برای هر فرصت فروش
  • قابلیت درج یادداشت، وظیفه، رویداد برای هر سازمان و مخاطبی
  • قابلیت آپلود و ورود اطلاعات به صورت تکی، گروهی، دستی و اتوماتیک
  • قابلیت ورود اطلاعات با فرمت‌ها CSV و XLSX (نرم‌افزار اکسل)
2020-01-28T10:08:16+03:30